مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 13:302021-01-02ورزشي

نشست نواب رییس فدراسیون های ورزشی با معاون توسعه ورزش بانوان


نشست نواب رییس فدراسیون های ورزشی با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش برگزار شد.

- وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد در جلسه با نواب رییس بانوان فدراسیون های قایقرانی، اسکواش، نجات غریق و هندبال با تاکید بر اهمیت آموزش و نگهداشت ورزشکاران اظهار کرد: مدیران کنونی باید ورزشکاران را به عنوان افرادی که تجربه عملی در رشته خود دارند، از نظر علمی و دانش نظری برای ادامه روند فعالیت های ورزشی خود در سایر عرصه ها آماده کنند.

ما نیز به همین منظور با همکاری فدراسیون ها، نخبگان ورزشی و افراد مستعد را شناسایی و نسبت به آموزش و پرورش آنها برای جانشینی در بخش های مختلف مدیریتی اقدام کردیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران برای پیمودن مسیر درست نیاز به حمایت و هدایت مدیران دارند، افزود: مدیران در تغییر نگرش ورزشکاران و نشان دادن مسیر صحیح پیشرفت نقش موثری دارند و این مهم افزایش طول عمر حضور افراد در ورزش را در پی خواهد داشت.

فرهادی زاد به حضور برابر ورزشکاران زن و مرد در المپیک 2024 پاریس اشاره و تصریح کرد: کمیته بین المللی المپیک به دنبال ایجاد تعادل در تعداد و حضور ورزشکاران، مربیان و داوران خانم و آقا است و در امر آموزش این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نواب رییس فدراسیون های ورزشی با معاون توسعه ورزش بانوان

نشست نواب رییس فدراسیون های ورزشی با معاون توسعه ورزش بانوان