مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 13:202021-01-02سياسي

دشمنان در پی مرحله چهارم سکولاریسم در ایران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در اجلاس تشکیلاتی شورای مرکزی نهضت استادی بسیج با عنوان الگوی ظرفیت - راه حل در اندیشه امام خامنه ای گفت: - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب گفت: دشمنان در پی مرحله چهارم سکولاریسم در ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در اجلاس تشکیلاتی شورای مرکزی نهضت استادی بسیج با عنوان الگوی ظرفیت - راه حل در اندیشه امام خامنه ای گفت: بسیج اساتید دانشگاه ها در تحولات کشور بصیرت و صراحت را با هم دارد و باید این ویژگی ها را اعتلا ء بخشد.

وی افزود: استاد بسیجی کسی است که از فرهنگ فاطمی، علوی و عاشورایی الگو گرفته و در اندیشه و عمل تابلوی تمام نمای این الگوهااست.

بسیج اساتید دانشگاه ها در تحولات کشور بصیرت و صراحت را با هم دارد و باید این ویژگی ها را اعتلا ء بخشد.

حاجی صادقی با اشاره به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی مهم ترین ویژگی این سردار شهید را جامعیت وی عنوان کرد و افزود: بر طبق اندیشه استاد شهید مطهری انسان کامل، انسانی است که همه صفات انسانی در او رشد کرده باشد و شهید عالی مقام سلیمانی، انسانی دارای جامعیت است با این مقدمه نظری می توان گفت، نه ماموریتش او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در پی مرحله چهارم سکولاریسم در ایران هستند

دشمنان در پی مرحله چهارم سکولاریسم در ایران هستند