مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:452021-01-02اقتصادي

موافقت با ایجاد دادگاه عمومی بخش «خاوه»/ پیگیری افتتاح بازداشتگاه در نورآباد


رییس کل دادگستری لرستان از موافقت قوه قضاییه با ایجاد دادگاه عمومی بخش «خاوه» خبر داد و گفت: پیگیر افتتاح بازداشتگاه شهرستان دلفان در شهر نورآباد هستیم.

- نورآباد- رییس کل دادگستری لرستان از موافقت قوه قضاییه با ایجاد دادگاه عمومی بخش خاوه خبر داد و گفت: پیگیر افتتاح بازداشتگاه شهرستان دلفان در شهر نورآباد هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه آمار عملکرد همکاران قضایی شهرستان دلفان در باب کاهش ورودی و افزایش مختومه شدن پرونده ها، خوب و مفید و قابل قبول است؛ اظهار داشت: نرخ رسیدگی به پرونده ها در این شهرستان 104 درصد را نشان می دهد؛ البته نیاز به ایجاد تعداد دیگری از مراجع قضایی و افزایش و تقویت چارت تشکیلاتی دادگستری دلفان هستیم.

وی یادآور شد: در این راستا مجوز افتتاح شعبه دوم بازپرسی، مجوز افتتاح شعبه 103 کیفری 2 و مجوز شعبه سوم دادگاه حقوقی اخذ شده است.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه ایجاد این شعبات قضایی در جهت حل و فصل اختلافات و رفع اطاله دادرسی مؤثر است، تصریح کرد: با ایجاد دادگاه عمومی بخش خاوه هم موافقت شده است و ساختمان آن هم تملک شده و با تأمین نیروی انسانی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با ایجاد دادگاه عمومی بخش «خاوه»/ پیگیری افتتاح بازداشتگاه در نورآباد

موافقت با ایجاد دادگاه عمومی بخش «خاوه»/ پیگیری افتتاح بازداشتگاه در نورآباد