مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:352021-01-02سياسي

بیرق بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) میهمان مددجویان زندان مرکزی سنندج شد


همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، بیرق متبرکه بارگاه ملکوتی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) میهمان مددجویان زندان مرکزی سنندج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، در این محفل معنوی که با حضور مدیرکل زندان ها، مسئولین زندان و همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به اجرا درآمد، پرسنل و مددجویان زندان سنندج با میزبانی خوب خود، نشان دادند که عشق به سرور و سالار شهیدان شیعه و سنی نمی شناسد و مردم کردستان حتی در مراکزی همچون زندان همدلی و وحدت خود را که رمز اصلی پیروزی انقلاب نیز است، حفظ می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم با اشاره به عشق و ارادت مردم خونگرم خطه کردستان به اهل بیت پیامبر اکرم(ص) گفت: گرداندن بیرق امام حسین(ع) در میان مردم به عنوان تبرک، ریشه و خواستگاهی قرآنی دارد چراکه بنابر آیات قرآنی آنگاه که پیراهن حضرت یوسف را برای پدرش یعقوب نبی می آورند ایشان پیراهن را بر چشمان خود کشیده و بینایی خود را به دست آورد.

  حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی و در سایه رهبری های امام خمینی(ره) و جانشین برخلف ایشان مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرق بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) میهمان مددجویان زندان مرکزی سنندج شد

بیرق بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) میهمان مددجویان زندان مرکزی سنندج شد