مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:152021-01-02سياسي

مذاکره با دشمن پایان خوشی ندارد/ انقلابی گری خط قرمز سردارسلیمانی


نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با بیان این که مذاکره با دشمن پایان خوشی ندارد، گفت: انقلابی گری خط قرمز سردار سلیمانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی رضایی بعدازظهر شنبه در جلسه تحلیلی تبیینی با موضوع بصیرت، ملت حسینی، مکتب شهید سلیمانی اظهارکرد: یک سال از شهادت سردار دل ها می گذرد و دوران سختی طی این مدت بر ما گذشت.

وی افزود: آمریکایی ها با شهادت سردار سلیمانی قصد داشتن وی را از ذهن مردم پاک کنند اما قدرت و مکتب شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: مکتب سردار سلیمانی به معنای دستگیری از مسلمانان و رساندن به هدف مطلوب بوده و شهید سلیمانی چنین مدیریتی را در زندگی داشت و محبوبیت جهانی پیدا کرد.

رضایی ادامه داد: شهید سلیمانی 40 سال تمام در جهاد و مبارزه و در خدمت انقلاب بود و تا پایان عمرش راه مقاومت و ایستادگی را برگزید.

وی تأکید کرد: انقلابی گری همیشه خط قرمز سردار بود و طی این دوران به شاخصه انقلابی گری این شهید لطمه وارد نشد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران تصریح کرد: در توصیف شخصیت شهید سلیمانی نباید طوری سخن گفته شود که مردم تصور کنند رسیدن به این خصائص دست نیافتنی است، شهید سلیمانی از یک زندگی ساده رشد کرد و به اوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با دشمن پایان خوشی ندارد/ انقلابی گری خط قرمز سردارسلیمانی

مذاکره با دشمن پایان خوشی ندارد/ انقلابی گری خط قرمز سردارسلیمانی