مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:102021-01-02اقتصادي

افزایش 30 درصدی مصرف سوخت CNG در استان کرمان


مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از مصرف 120 میلیون متر مکعب سوخت CNG به عنوان جایگزین مصرف بنزین در استان کرمان طی 8 ماه سال 99 خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از مصرف 120 میلیون متر مکعب سوخت CNG به عنوان جایگزین مصرف بنزین در استان کرمان طی 8 ماه سال 99 خبر داد.

منوچهر فلاح در مورد مصرف سوخت CNG در استان گفت: میزان مصرف سوخت CNG طی 8 ماه سال 99 به میزان 120 میلیون متر مکعب بوده است که نسبت به مدت مشابه سال 98 به میزان 30 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: مصرف CNG در استان کرمان در آبان ماه 99 در مقایسه با ماه قبل در حدود 11 درصد کاهش مصرف داشته است که این کاهش مربوط به افزایش قرنطینه بیماری کرونا ویروس می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان تصریح کرد : گاز به صورت CNG، سوخت پاک و ارزان تری در مقایسه با سایر سوخت ها است و استفاده از این سوخت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و به طور قابل ملاحظه ای سبب کاهش میزان آلودگی هوا و محیط زیست می شود.

فلاح به تعداد جایگاه های سوخت CNG در استان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر 79 جایگاه سوخت CNG به صورت شبانه روزی در استان کرمان فعال است و مصرف CNG در خودروهای سواری دوگانه سوز به طور میانگین در روز به 500 هزار مترمکعب رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی مصرف سوخت CNG در استان کرمان

افزایش 30 درصدی مصرف سوخت CNG در استان کرمان