مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:002021-01-02سياسي

مشارکت 25 اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در کردستان


رییس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت: همزمان با سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی، گروه های جهادی در قالب 25 اکیپ هیئتی اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در استان کردستان می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز مراسم نمادین اعزام اکیپ های هیئتی استان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد.

نورعلی خزاعی در این مراسم اظهار کرد: به منظور پاسداشت یاد و نام شهید سلیمانی و تقویت فعالیت های جهادی در استان و کمک به نیروهای خدوم عرصه بهداشت و درمان، امروز 25 اکیپ از هیأت های مذهبی مختلف عازم مکان های عمومی می شوند.

وی افزود: این اکیپ ها با دستگاه های کوله پشتی دستی ضدعفونی، ماسک و با لباس ایزوله در اماکن مختلف حضور خواهند یافت.

رییس شورای هیئات مذهبی کردستان اعلام کرد: پمپ بنزین ها، محل نگهداری کودکان بی سرپرست، سالمندان، کلانتری ها و معابر عمومی توسط این اکیپ ها ضدعفونی خواهند شد.

خزاعی افزود: این گروه های جهادی بیش از 6 هزار عدد ماسک را هم در بین مردم توزیع می کنند و افراد نیازمند را در استان کردستان شناسایی و آنان را به نهادهای حمایتی معرفی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهر و روستاهای استان فعالیت داشته و اقداماتی چشمگیر از جمله توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و ضدعفونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 25 اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در کردستان

مشارکت 25 اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در کردستان