مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:502021-01-02اقتصادي

انواع مکمل های صنعت دام و طیور به تولید می رسد


شرکتی فناور تولید انواع مکمل های صنعت دام و طیور را هدف قرار گرفت تا با تولید این محصولات کیفیت غذای مصرفی این صنعت ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت داروسازی دانش بنیان فعال در حوزه تولید انواع مکمل معدنی، مکمل ویتامینه و مکمل درمانی برای استفاده در خوراک دام و طیور است که پودر مخلوط در دان، پودر محلول در آب و محلول های خوراکی مهم ترین تولیدات آن به شمار می رود.

به گفته سید حسن شریعت مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، در حال حاضر شرکت با استفاده از سه خط تولید پودرهای مخلوط در دان، پودرهای محلول در آب و محلول های خوراکی، توان تولید سالیانه 13 هزار و 500 تن انواع محصولات دارویی، ویتامینه و مکمل برای دام و طیور را دارا است.

وی افزود: فعالیت ما در حوزه دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان سنتتیک، گیاهی و طبیعی سلولی و مهندسی بافت و بیوتکنولوژی است.

مطابق با برنامه راهبردی شرکت، این واحد تولیدی دو فاز مختلف توسعه را طی کرده است در فاز نخست توسعه، شرکت از تولیدکننده مکمل تبدیل به تولیدکننده داروهای پرمیکس دامی و پرمیکس طیوری تبدیل شد.

این فعال دانش بنیان ادامه داد: در فاز دوم توسعه خط تولید فرآورده های پودرهای محلول در آب را راه اندازی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع مکمل های صنعت دام و طیور به تولید می رسد

انواع مکمل های صنعت دام و طیور به تولید می رسد