مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:452021-01-02اجتماعي

مشکلات انتقال سند و فاضلاب در «شهرک بهار طلاییه»در حال پیگیری است


فرماندار پردیس با اشاره به جمع آوری و پاکسازی مرکز بار انداز زباله بومهن گفت: مشکلات دیگر «شهرک بهار طلاییه» از جمله انتقال سند مالکیت و جمع آوری فاضلاب در حال پیگیری است.

- پردیس- فرماندار پردیس با اشاره به جمع آوری و پاکسازی مرکز بار انداز زباله بومهن گفت: مشکلات دیگر شهرک بهار طلاییه از جمله انتقال سند مالکیت و جمع آوری فاضلاب در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعظیم رضایی ظهر شنبه در آیین جمع آوری مرکز دفع زباله شهر بومهن با اشاره به اینکه این رخداد از اتفاقات مثبت برای رفع مشکلات ساکنان این منطقه است اظهار داشت: برای سال های متمادی 8 هزار نفراز ساکنان شهرک بهار طلاییه بوی بد و آزار دهنده ای را تحمل می کردند که با انتقال این ایستگاه و پاکسازی و ضد عفونی محل، این مشکل برطرف شد.

وی افزود: ساکنان این شهرک با مشکلات دیگری از جمله انتقال سند مالکیت به دیگران، کمبود سرانه ها و جمع آوری فاضلاب روبرو هستند که مشکل انتقال قطعی اسناد بر اساس پیگیری های انجام شده و رأی صادره از دیوان عالی به نفع شهروندان، به زودی برطرف می شود و قرارداد انجام کار با پیمانکار آبفا نهایی شده تا هر چه سریع تر پروژه را آغاز و این شهرک نیز به شبکه فاضلاب شهر بومهن به بپیوندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات انتقال سند و فاضلاب در «شهرک بهار طلاییه»در حال پیگیری است

مشکلات انتقال سند و فاضلاب در «شهرک بهار طلاییه»در حال پیگیری است