مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:252021-01-02اجتماعي

8 درصد دانش آموزان اصفهانی از آموزش مجازی بی بهره هستند


‏ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان گفت: هشت درصد دانش آموزان اصفهان به دلیل مشکلات اقتصادی، دسترسی به نت و یا عدم دسترسی به نرم افزار نمی توانند از آموزش مجازی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا ناظم زاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد دانش آموزان پایه متوسطه به آموزش مجازی دسترسی دارند، اظهار داشت: مدیران موظف شدند که اطلس آموزشی برای مدرسه خود تبیین کنند تا مشخص باشد هر دانش آموز از چه شیوه آموزشی بهره می برد.

وی افزود: هفت تا هشت درصد دانش آموزان به دلایل مختلف مانند مشکلات اقتصادی، دسترسی به اینترنت و یا عدم دسترسی به نرم افزار دسترسی به آموزش مجازی ندارند اما از راه های مختلف زمینه های آموزشی برای آنها فراهم شده است.

‏ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با ابراز نگرانی از ترک تحصیل پنهان دانش آموزان به ویژه در مدارس دوره متوسطه تاکید کرد: در واقع ما دانش آموزانی داریم که هم دارای پرونده آموزشی در مدرسه هستند وهم نام آنها در سامانه سناد ثبت شده اما مشخص نیست که آیا در حال تحصیل هستند یا وارد بازار کار شده اند که ما وظیفه داریم این امر را پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 درصد دانش آموزان اصفهانی از آموزش مجازی بی بهره هستند

8 درصد دانش آموزان اصفهانی از آموزش مجازی بی بهره هستند