مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:252021-01-02سياسي

سردار سلیمانی جلوه اطاعت از امر ولی بود


نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان این که همه مردم دوستدار شهید سلیمانی هستند، گفت: سردار سلیمانی جلوه بصیرت و اطاعت از امر ولی است.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان این که همه مردم دوستدار شهید سلیمانی هستند، گفت: سردار سلیمانی جلوه بصیرت و اطاعت از امر ولی است.

حجت الاسلام علی رضایی امروز در جمع پایوران ستاد سپاه نینوا گلستان در گرگان، اظهار کرد: حماسه 9 دی تجلی بصیرت در برابر فتنه ای بود که با ادعای واهی تقلب در انتخابات بحرانی داخلی برای ایران اسلامی ایجاد کرد.

باید به این نکته دقت کرد برخی سردمداران فتنه سال 88 اشخاصی بودند که 10 سال پیش در فتنه 78 هم نقش آفرینی کردند.

وی افزود: شاخصه بصیرت و ولایتمداری مسئله ای است که شما در سران فتنه نمی بینید اما در مقابل کسی مثل شهید سلیمانی جلوه بصیرت و اطاعت از امر ولی است.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی کاری به خاطر خدا انجام شد، خداوند از عزت خویش به آن می بخشد متولی امر را عزیز می کند و همین استدلال است که حاج قاسم را این اندازه در بین مردم عزیز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج گلستان، رضایی گفت: شهید سلیمانی یکبار هم نماز شبش ترک نشد، اهل ذکر و دعا بود و اصرار داشت خانواده معزز شهدا برای او دعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی جلوه اطاعت از امر ولی بود

سردار سلیمانی جلوه اطاعت از امر ولی بود