مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:252021-01-02حوادث

4 فوتی و 2 مجروح حاصل 2 تصادف در محور همدان- بیجار


رییس پلیس راه استان همدان از وقوع دو فقره تصادف طی 48 ساعت گذشته در محور همدان- بیجار خبر داد و گفت: این تصادفات چهار فوتی و دو مجروح داشت.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان از وقوع دو فقره تصادف طی 48 ساعت گذشته در محور همدان- بیجار خبر داد و گفت: این تصادفات چهار فوتی و دو مجروح داشت.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: یکی از این سوانح شامگاه جمعه 11 دی ماه در محور گل تپه به بیجار و نزدیکی سه راهی دارقشلاق رخ داد و یک دستگاه سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و منجر به مرگ سه سرنشین خودروی سواری که هر سه آتش نشانان همدان بودند، شد.

وی ادامه داد: در سانحه دیگری که در سه راهی سوباشی- گل تپه اتفاق افتاد، تصادف رخ به رخ وانت پیکان با کامیون خاور منجر به مرگ راننده وانت و مجروح شدن دو سرنشین خودروی کامیون شد که علت تصادف سبقت غیرمجاز گزارش شده است .

عزیزی با بیان اینکه کمترین ترافیک را در محور فوق شاهد هستیم اما متأسفانه بیشترین تصادفات در این محور رخ می دهد، اظهار کرد: عدم توجه به اصول راهنمایی، رانندگی و رعایت حق تقدم، منجر به بروز تصادفات زیادی در این مسیر می شود.

وی با اشاره به اینکه تدابیری برای نصب سرعت گیر در جاده فرعی این محور اندیشیده شده و به زودی نصب می شود، گفت: رانندگان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 فوتی و 2 مجروح حاصل 2 تصادف در محور همدان- بیجار

4 فوتی و 2 مجروح حاصل 2 تصادف در محور همدان- بیجار