مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:202021-01-02سياسي

علامه مصباح یزدی؛ حاج قاسم جبهه فکری انقلاب اسلامی


علامه مصباح یزدی 60 سال مردانه برای دفاع از حقیقت و حفظ سنگرهای فکری و عقبه اعتقادی انقلاب اسلامی تیرهای تهمت و توهین را به جان می خرد و حتی یک سر سوزن از اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه عقب نمی نشیند.

-  خبرگزاری فارس ـ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : عالم ربانی و مجاهد کبیر حضرت آیت الله مصباح یزدی به لقاء پروردگار رسید.

راد مردی که عمر با برکتش را در راه اعتلای اسلام و استقرار نظام اسلامی صرف کرد و در جایگاه علمی ایشان همین بس که رهبر معظم انقلاب فرمودند: این شخصیت عزیز و عظیم القدر، خلا عزیزانی چون علامه طباطبایی و شهید مطهری را در زمان ما پر کرد است .

مرحوم حاج شیخ عباس قمی در کتاب سفینه البحار از امام صادق(علیه السلام) نقل می کند که فرمودند: اِذا کانَ یَوْمَ القِیامَهِ جَمَعَ اللّهُ عَزّوَجَلَّ النّاسَ فِی صَعِیدٍ واحِدٍ وَ وُضِعَتِ المَوازِینُ فَتُوزَنُ دِماءُ الشُّهَداءِ مَعَ مِدادُ العُلَماءِ فَیُرَجَّعُ مِدادُ العُلَمَاءِ عَلَی دِمَاءِ الشُّهَدَاءِ ؛ (وقتی قیامت برپا شود خداوند عزوجل مردم را در زمین و سطحی واحد جمع کرده و ترازوها را قرار می دهد و خون های شهداء با مُرکّب علماء سنجیده می شود و مُرکب علماء بر خون های شهداء ترجیح پیدا می کند) حدیثی که امام خمینی کبیر (ره) نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح یزدی؛ حاج قاسم جبهه فکری انقلاب اسلامی

علامه مصباح یزدی؛ حاج قاسم جبهه فکری انقلاب اسلامی