مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:202021-01-02سياسي

رونمایی از پویش بزرگ ابرقهرمانِ ایران من


همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سه طرح مشترک سپاه صاحب الزمان(عج) و آموزش و پرورش اصفهان با عنوان پویش بزرگ ابرقهرمان ایرانِ من، - ایسنا/اصفهان همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سه طرح مشترک سپاه صاحب الزمان(عج) و آموزش و پرورش اصفهان با عنوان پویش بزرگ ابرقهرمان ایرانِ من، جشنواره داستان نویسی با موضوع ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی و اردوی راهیان نور غیرحضوری رونمایی شد.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان مراسم رونمایی در نشستی با خبرنگاران که امروز (شنبه_13 دیماه) برگزار شد، اظهار کرد: پویش ابرقهرمان ایران من ویژه دانش آموزان دوره دوم مقطع ابتدایی است که همزمان با رونمایی از کتاب الکترونیکی آغاز می شود.

دانش آموزان در سه فصل 10 روزه از 22 دی تا 22 بهمن این کتاب را مطالعه می کنند و در پایان هر 10 روز باید یک چالش انجام دهند و به آیدی اعلام شده ارسال کنند، در پایان هر داستان نیز فیلم کوتاهی مشاهده می کنند.

سرهنگ حسین رجب پور همچنین به برنامه داستان نویسی ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه اشاره و اظهار کرد: دانش آموزان تا 15 بهمن فرصت دارند داستان های خود را با موضوع ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی به آدرسی که در فضای مجازی اعلام شده ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پویش بزرگ ابرقهرمانِ ایران من

رونمایی از پویش بزرگ ابرقهرمانِ ایران من