مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:152021-01-02اجتماعي

افت تحصیلی 42 درصد از دانش آموزان ابتدایی اصفهان در تحصیل مجازی


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: 42 درصد از دانش آموزان ابتدایی استان اصفهان به دلیل استفاده از فضای مجازی افت تحصیلی داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لیلا سادات ابطحی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اشاره به ضرورت توانمندسازی در پایه اول ابتدایی و فراهم سازی فرصت برابر آموزشی اظهار داشت: جمعیت واقعی دانش آموزی پایه اول استان اصفهان 87 هزار و 426 نفر بوده که از این میان 6 هزار و581 نفر از اتباع هستند.

8 درصد دانش آموزان اصفهان دیرآموز هستند وی گفت: از این آمار بر اساس بررسی های انجام شده هشت درصد دانش آموزان دیرآموز هستند اما در رده استثنایی قرار نمی گیرند و در مدارس عادی آموزش می بینند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان تاکید کرد: همچنین 55 درصد پسران و 45 درصد دختران نسبت به آموزش های پایه اول در دروس ادبیات و ریاضی دچار مشکلات یادگیری بودند و نیاز به تلاش بیشتر برای آنها درج شد.

وی با اشاره به شاخص های مورد بررسی افت دانش آموزان شامل عدم دسترسی به فضای مجازی، شرایط اقتصادی خانواده، اولیا بی سواد یا کم سواد و عدم امکان نظارت بر دانش آموز در فضای جدید و دیرآموزی تاکید کرد: 55 درصد کودکانی که مشکلات یادگیری دارند جزو دیرآموزان هستند و 42 درصد از افت کودکان پایه اول نیز مربوط به عدم دسترسی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت تحصیلی 42 درصد از دانش آموزان ابتدایی اصفهان در تحصیل مجازی

افت تحصیلی 42 درصد از دانش آموزان ابتدایی اصفهان در تحصیل مجازی