مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:152021-01-02سياسي

«نخبگان آسمانی» منتشر شد


کتاب «نخبگان آسمانی؛ یادمان شهیدان دکتر محمدحسین و زینب اسدی لاری» و به اهتمام زهرا مجد و محسن اسدی لاری (پدر و مادر دو شهید) منتشر شد.

- کتاب نخبگان آسمانی؛ یادمان شهیدان دکتر محمدحسین و زینب اسدی لاری و به اهتمام زهرا مجد و محسن اسدی لاری (پدر و مادر دو شهید) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب به عنوان یک یادمان از دو شهید سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در 18 دی 1398، در 319 صفحه، به قیمت 55 هزار تومان و توسط انتشارات کویر منتشر شده است.

در این کتاب بعد از انتشار دو پیام آخر محمدحسین و زینب به والدین خود در زمانی که سوار بر هواپیما شده بودند، سرفصل های شرح زندگی شهیدان به قلم مادر ، بیوگرافی شهیدان ، محمدحسسین و زینب اسدی لاری از دیدگاه اساتید، شخصیت های بین المللی و پزشکان کانادا ، دل نوشته ها در وصف شهیدان محمدحسین و زینب اسدی لاری ، محمدحسسین و زینب از دیدگاه دوستان همدوره ای دانشگاه – کانادا ، رؤیاهای صادقه در مورد شهیدان محمدحسین و زینب و سروده ها قرار گرفته اند.

در معرفی این کتاب آمده است: محمد حسین اسدی لاری مدال آور المپیاد شیمی کشور به همراه خواهرش زینب برای ادامه تحصیلات و تلاش مستمر در فضای علمی بزرگتر و بی انتها، راهی متفاوت را تجربه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نخبگان آسمانی» منتشر شد

«نخبگان آسمانی» منتشر شد