مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:052021-01-02اجتماعي

پایش بیماری های مختلف در تالاب شادگان از وظایف دامپزشکی است


مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به رصد و پایش پرندگان مهاجر آبزی پرور در تالاب شادگان، گفت: پایش بیماری های مختلف در سطح تالاب شادگان از وظایف مهم دامپزشکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی کنار کوهی پیش از ظهر امروز شنبه به همراه برخی کارشناسان اداره دامپزشکی شادگان از تمام سطح تالاب این شهرستان بازدید کردند و آن را مورد رصد و پایش قرار دادند.

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان در این بازدید اظهار کرد: گونه های مختلف پرندگان زمستان گذر و مهاجر و همچنین پرندگان بومی در تالاب قرار دارند که می توان به وجود بیش از 14 گونه از آبزیان در این تالاب نیز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از وظایف مهم دامپزشکی در این ارتباط پایش بیماری های مختلف در سطح تالاب شادگان است، افزود: در زمینه پرندگان همواره با شروع مهاجرت و در حالت های عادی، این نهاد با همکاری اداره کل محیط زیست و استادان دانشگاه شهید چمران پایش از گونه های مختلف پرندگان را انجام می دهد.

کنار کوهی هدف از سفر اجرایی و علمی بررسی وضعیت تالاب شادگان را برای سلامت پرندگان مهاجر و بومی منطقه دانست و گفت: از دیگر کارهای مهم دامپزشکی خوزستان در تالاب شادگان ایمن سازی دام های بومی در منطقه است که به صورت طبیعی در منطقه نگهداری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش بیماری های مختلف در تالاب شادگان از وظایف دامپزشکی است

پایش بیماری های مختلف در تالاب شادگان از وظایف دامپزشکی است