مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:452021-01-02سياسي

شهید سلیمانی با اسلام عهد و پیمان شهادت بسته بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی با اسلام، نظام و ولایت فقیه، عهد و پیمان شهادت بسته بود.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی با اسلام، نظام و ولایت فقیه، عهد و پیمان شهادت بسته بود.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر 6 شهید گمنام در پارک موزه دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از اسلام، نظام و ولایت فقیه عهد و پیمان شهادت بسته بود و در این راه جان خود را فدا کرد و به آنچه که عهد بسته بود رسید.

وی افزود: شهید سلیمانی وارث شهادت بود و همیشه از خداوند طلب شهادت می کرد و در آخر به آنچه که دوست داشت رسید و جان خود را فدای اسلام و نظام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: تمام دشمنان اسلام و نظام ولایت فقیه در این سردار رشید اسلام هراس و وحشت داشتند، اما او ذره ای از مرگ نمی هراسید و از خدا می خواست جوی به شهادت برسد که هیچ چیز از پیکر او باقی نماند و در آخر به آنچه که آرزو داشت و طلب کرده بود دست یافت.

آیت الله شاهچراغی با برشمردن مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی گفت: ولایتمداری مهمترین و بارزترین ویژگی این سردار شهید بود، او همیشه از ما می خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی با اسلام عهد و پیمان شهادت بسته بود

شهید سلیمانی با اسلام عهد و پیمان شهادت بسته بود