مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:402021-01-02اجتماعي

ساعات طرح ترافیک برای مقابله با آلودگی هوا افزایش می یابد؟


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح ترافیک جهت مقابله با آلودگی هوا باید به ساعت های قبل از شیوع کرونا بازگردد، گفت: درآمد شهرداری از طرح ترافیک ناچیز بوده و اجرای طرح به نفع مردم پایتخت است.

- زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران و رییس کمیسیون سلامت شورای شهر در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت آلودگی هوا در پایتخت و راهکارهای مقابله با این معضل اظهارداشت: در شرایط فعلی پیش آمده تنها راه حل تعطیلی تهران است تا بتوان از این طریق مقداری از میزان آلودگی هوا کاسته شود.

وی افزود: ولی به طور کلی جهت مقابله با آلودگی هوا باید منابع آلاینده ثابت و متحرک را در نظر گرفت چرا که در غیر اینصورت وضعیت نه تنها بهتر بلکه بدتر خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تهران مانند اتاقی است که ظرفیت محدود دارد و در صورتی که در این اتاق میزان دود به شدت زیاد شود فردی که در اتاق قرار دارد یا خفه خواهد شد و یا برای نجات آن باید دری را باز کرد، برای پایتخت نیز باید همین کار را انجام داد و همزمان منابع آلاینده را مورد بررسی قرار داد.

نوری با اشاره به اینکه در پاییز و زمستان به دلیل پدیده اینورژن آلودگی هوا شدید می شود، گفت: شهرداری و شورای شهر نقش چندانی جهت مقابله با معضل آلودگی هوا ندارند ولی شهرداری نیز تا کنون نقش مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات طرح ترافیک برای مقابله با آلودگی هوا افزایش می یابد؟

ساعات طرح ترافیک برای مقابله با آلودگی هوا افزایش می یابد؟