مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:402021-01-02اقتصادي

مراحل نهایی حل یارانه بیمه رانندگان جدیدالورود با پیگیری وزیر راه و شهرسازی


مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ضرورت گسترش سیاست های سیستمی و هوشمندسازی ناوگان حمل ونقل کالا خبر داد.

- مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطرح کرد؛ مراحل نهایی حل یارانه بیمه رانندگان جدیدالورود با پیگیری وزیر راه و شهرسازی ایسنا/اصفهان مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ضرورت گسترش سیاست های سیستمی و هوشمندسازی ناوگان حمل ونقل کالا خبر داد.

غلامحسین دغاغله در حاشیه نشست هم اندیشی بررسی مسایل حمل و نقل استان که با حضور نمایندگان کانون ها و انجمن های صنفی کامیونداران استان اصفهان، برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان بزرگترین قطب حمل و نقل جاده ای کشور است و این استان از نظر حمل و نقل، رتبه نخست کشور را دارد.

وی با اشاره به جلسه ای که با حضور تشکل های صنفی و نمایندگان کامیون داران استان اصفهان برگزار شد، گفت: توقف ناوگان در جاده های بین شهری، مشکلات حق توقف در پایانه های مرزی، مشکلات حمل کالا و ایجاد وقفه در حمل کالا و .

از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود و سازمان راهداری نیز بنا بر تکلیف قانونی خود وظیفه رسیدگی فوری و حل و فصل این موارد را در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل نهایی حل یارانه بیمه رانندگان جدیدالورود با پیگیری وزیر راه و شهرسازی

مراحل نهایی حل یارانه بیمه رانندگان جدیدالورود با پیگیری وزیر راه و شهرسازی