مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:202021-01-02اجتماعي

پایش پرندگان مهاجر کنارآبزی در تالاب شادگان


مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به رصد و پایش پرندگان مهاجر کنارآبزی در تالاب شادگان، گفت: موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این تالاب مشاهده نشده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به رصد و پایش پرندگان مهاجر کنارآبزی در تالاب شادگان، گفت: موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این تالاب مشاهده نشده است.

مصطفی کنارکوهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رصد و پایش پرندگان مهاجر کنارآبزی در تالاب شادگان اظهار کرد: گونه های مختلف پرندگان زمستان گذر و مهاجر و همچنین پرندگان بومی در تالاب بین المللی شادگان مشاهده می شوند و در مجموع بیش از 14 گونه مختلف از آبزیان در این تالاب وجود دارند.

وی با بیان اینکه پایش بیماری های مختلف در تالاب شادگان یکی از وظایف اداره کل دامپزشکی خوزستان است، افزود: در خصوص بیماری های پرندگان، همواره چه با آغاز فصل مهاجرت و چه در زمان های عادی، با همکاری اداره کل محیط زیست و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز، پایش گونه های مختلف پرندگان انجام می شود.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان بیان کرد: ایمن سازی دام های بومی که به صورت طبیعی در منطقه نگهداری می شوند و همچنین پایش آبزیان موجود در تالاب از دیگر کارهای مهم دامپزشکی در تالاب است که با برنامه ریزی منظم و با ابلاغ های سازمان دامپزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش پرندگان مهاجر کنارآبزی در تالاب شادگان

پایش پرندگان مهاجر کنارآبزی در تالاب شادگان