مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:502021-01-02پزشكي

پلمب 13 سوپرمارکت در همدان/کمترین میزان رعایت پروتکل ها در آرامستان ها


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از پلمب 13 سوپرمارکت در هفته گذشته به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از پلمب 13 سوپرمارکت در هفته گذشته به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان خبر داد.

لیدا رفعتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 35 هزار و 412 مرکز خدماتی، صنعتی، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان وجود دارد که در هفته گذشته 4175 بازرسی از این مراکز انجام شده است.

رفعتی تصریح کرد: در این بازرسی ها 3502 واحد معادل 84 درصد بهداشت فردی و 3266 واحد معادل 78 درصد فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کردند.

وی بیان کرد: از میان واحدهایی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کردند 290 واحد اخطار دریافت کردند و به مراجع قضایی معرفی شدند که اغلب آنها سوپرمارکت و خواروبارفروشی بودند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: 19 واحد نیز پلمب شدند که شامل 13 سوپرمارکت و خواربارفروشی، پنج نانوایی و یک رستوران بود.

وی گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته در آرامستان ها با رعایت 66 درصدی کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و در فرودگاه همدان با رعایت 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 13 سوپرمارکت در همدان/کمترین میزان رعایت پروتکل ها در آرامستان ها

پلمب 13 سوپرمارکت در همدان/کمترین میزان رعایت پروتکل ها در آرامستان ها