مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:352021-01-02سياسي

جوانان از وصیت نامه حاج قاسم غافل نشوند/ شهید سلیمانی رشد یافته دانشگاه هیئت بود


کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در وصیت نامه سردار سلیمانی مبانی بسیار مهمی نهفته است، گفت: توصیه من به جوانان این است که از مطالعه وصیت نامه حاج قاسم غفلت نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین کریمی اول ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که توسط مجموعه فرهنگی محفل اشک و توسط جوانان گنبدی برگزار شده بود با اشاره به اینکه توصیه نخست من به همه جوانان قرائت وصیت نامه سردار سلیمانی است، اظهار کرد: در این وصیت نامه مفاهیم نابی نهفته است که اگر توسط جوانان عزیز ما مورد توجه قرار بگیرد می تواند کشور را متحول کند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم امروز نه تنها یک الگو برای جوانان ایران بلکه الگویی بی بدیل برای جوانان دنیا شده است، افزود: حاج قاسم در همین هیئت ها بزرگ شده بود و این به شما می آموزد که مدرسه و دانشگاه شما برای فرا گرفتن مکتب حاج قاسم همین هیئت های عزاداری است.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه نکاتی که رهبر معظم انقلاب درباره ویژگی های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرده اند باید مورد توجه و دقت شما جوانان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی سردار سلیمانی در نگاه رهبر معظم انقلاب اخلاص او بود که باعث شده بود ذره ذره اقداماتش برای رضایت خدا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان از وصیت نامه حاج قاسم غافل نشوند/ شهید سلیمانی رشد یافته دانشگاه هیئت بود

جوانان از وصیت نامه حاج قاسم غافل نشوند/ شهید سلیمانی رشد یافته دانشگاه هیئت بود