مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:302021-01-02سياسي

وقتی حاج قاسم نگذاشت ارتباط ایران و سوریه از طریق عراق قطع شود+فیلم


نماینده سابق ولی فقیه در سوریه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی علاوه بر فرمانده میدان، یک تحلیلگر منطقه و جهان بود، روایتی از تلاش حاج قاسم برای خنثی سازی نقشه آمریکایی ها در مرز سوریه و عراق بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سردار سلیمانی بامداد 13 دی ماه سال گذشته در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

این شهید مقاومت در زمان حیات اقدامات مختلفی برای رهایی از ظلم و داعش و همچنین برقراری امنیت و تحکیم روابط بین مسلمانان به ویژه در منطقه داشت.

حجت الاسلام سیدابوالفضل طباطبایی، نماینده سابق ولی فقیه در سوریه که به واسطه حضورش در این کشور خاطراتی از شهید سلمیانی دارد، به خنثی سازی نقشه آمریکایی ها توسط حاج قاسم اشاره می کند و می گوید: شهید سلیمانی علاوه بر فرمانده میدان، یک تحلیلگر منطقه و جهان بود.

از قدرت تشخیص برخوردار بود.

وقتی آمریکایی ها با همراهی داعش تلاش کردند تا مرز عراق را ببندند و ارتباط سوریه و ایران را از طریق عراق قطع کنند و آن منطقه پرواز ممنوع شود، یعنی محور مقاومت گسیخته شود و ارتباط زمینی و هوایی از آن طریق نداشته باشیم و بخواهیم سوریه برویم چند کشور را دور بزنیم، کسی که تئوری و نقشه دشمن را تشخیص داد  و نقشه دشمن را برملا و ارتباط بین مرز سوریه و عراق را برقرار کرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی حاج قاسم نگذاشت ارتباط ایران و سوریه از طریق عراق قطع شود+فیلم

وقتی حاج قاسم نگذاشت ارتباط ایران و سوریه از طریق عراق قطع شود+فیلم