مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:202021-01-02ورزشي

جعفری: با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان خواهیم رفت


سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان می رویم و سراسر هجومی به مصاف این تیم خواهیم رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، جهانبخش جعفری  در خصوص دیدار های نفت  گاز گچساران با حریفان خود اظهار کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دو میزبان سپید رود رشت  بود که متاسفانه در این دیدار به دلیل  48 ساعت سفر طاقت فرسا با اتوبوس  و  خستگی بازی را به حریف واگذار کد.

 وی در ادامه به آماده سازی تیم نفت و گاز گچساران  برای میزبانی از تیم شهرداری همدان  گفت: پس از بازگشت  به شهرستان تمامی اتفاقاتی که در دیدار با سپید روررشت رخ داد فراموش و تیم فوتبال تمرینات خود را بعد از 2 روز استراحت  آغاز کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به دیدار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با شهرداری همدان که در روز یکشنبه14 دری ماه در استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران برگزار می شود، اشاره کرد و گفت:  با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان می رویم و سراسر هجومی به مصاف این تیم خواهیم رفت و مطمئن باشید به هیچ حریفی در گچساران باج نخواهیم داد.

جعفری در خصوص جوانگرایی   تیم  در فصل اخیر گفت: در تمام تیم هایی که حضور داشته به جوانان توجه ویژه ای داشتم و  گچساران هم به دلیل  داشتن بازیکنان فوتبال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفری: با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان خواهیم رفت

جعفری: با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان خواهیم رفت