مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:452021-01-02سياسي

نکات مهم منابع آزمون نظام مهندسی ساختمان


در این مطلب با نکات مهم منابع آزمون نظام مهندسی ساختمان آشنا می شوید.

- آشنا می شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، چالش اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه 3 مهندسی ساختمان، یکی از مراحل بعد از اخذ مدرک کارشناسی رشته های هفتگانه مهندسی ساختمان است.

فارغ التحصیلان رشته های مهندسی مرتبط با ساختمان (عمران، معماری، برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک) که می توانند عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان محل سکونت خود شوند، بعد از سپری شدن سه سال از تاریخ فارغ التحصیلی می توانند در آزمون های ورود به حرفه مهندسان ثبت نام و در صورت کسب نمره حدنصاب قبولی، موفق به اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در صلاحیت قبول شده نظارت یا اجرا یا طراحی (هم زمان یا هرکدام مستقلاً) شوند.

منابع آزمون نظام مهندسی در زمان ثبت نام هر دوره از طرف سایت دفتر مقررات ملی ساختمان که مجری برگزاری آزمون نظام مهندسی است اعلام می گردد.

منابع هر رشته تحصیلی و هر صلاحیت آزمونی (نظارت، اجرا و طراحی) بسته به موضوع آن رشته و صلاحیت از مباحث مقررات ملی ساختمان ایران (کتاب های جلد سبز رنگ) انتخاب و اعلام می شود.

سال روی جلد مباحث مقررات ملی اصلی ترین شاخص هر مبحث بوده و سال روی جلد هر مبحث به منزله یک کتاب کاملاً متفاوت از سال جلد قبلی بوده و به هیچ عنوان سال رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم منابع آزمون نظام مهندسی ساختمان

نکات مهم منابع آزمون نظام مهندسی ساختمان