مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:352021-01-02سياسي

شهادت حاج قاسم، نقطه پایان مقاومت نیست/ آمریکا نمی خواست داعش نابود شود


وزیر دفاع با بیان اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارانش نقطه پایان مقاومت نیست، گفت: مقاومت امروز به یک ایدئولوژی و گفتمان در منطقه تبدیل شده است و چراغ راه این مسیر مکتب شهید سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبان نیروهای مسلح در یادداشتی به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم فرمانده ای بود که تمام محاسبات آمریکا را در منطقه به هم زد و دلیل جنایت ترامپ در به شهادت رساندن این فرمانده شجاع نیز همین مساله بود.

براساس این گزارش در این یادداشت آمده است: یک سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده میدانی مبارزه با تروریسم می گذرد؛ فرمانده ای که تمام محاسبات آمریکا را در منطقه به هم زد و دلیل جنایت ترامپ در به شهادت رساندن این فرمانده شجاع نیز همین مساله بود.

واقعیت آن است که قرار نبود داعش در منطقه از بین برود زیرا آمریکایی ها این تروریست ها را آورده بودند که برای سالیان طولانی بمانند و کشورهای دیگر را نیز اشغال و تحت تأثیر قرار دهند.

اما شهید سپهبد سلیمانی و نیروهای مخلص و شجاع مقاومت به خوبی، توطئه های استکبار جهانی را شناختند و آنها را با شکست روبرو کردند و ملت های سراسر منطقه و جهان خواهند فهمید که آمریکا برای حمایت از داعش، دست به اقدام جنایتکارانه خود در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت حاج قاسم، نقطه پایان مقاومت نیست/ آمریکا نمی خواست داعش نابود شود

شهادت حاج قاسم، نقطه پایان مقاومت نیست/ آمریکا نمی خواست داعش نابود شود