مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:302021-01-02سياسي

تشدید نظارت بر بومگردی ها ضامن نجات گردشگری پسا کرونا


مدیر کل ارزیابی و نظارت وزارت میراث فرهنگی به آغاز تشدید نظارت بر بومگری ها از یزد اشاره کرد و گفت: اقتصاد روستاها را باید به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در شرایط کنونی و پساکرونا با فراهم ساختن اقامتی امن برای گردشگران حفظ کنیم.

- ایسنا/یزد مدیر کل ارزیابی و نظارت وزارت میراث فرهنگی به آغاز تشدید نظارت بر بومگری ها از یزد اشاره کرد و گفت: اقتصاد روستاها را باید به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در شرایط کنونی و پساکرونا با فراهم ساختن اقامتی امن برای گردشگران حفظ کنیم.

سیدجواد موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که شرایط اقامت ایمن و مجاز باید در یزد برقرار بماند، تاکید کرد: باید با واحدهای اقامتی غیرمجاز با شدت بیشتری برخورد شود تا نیاز به اقامت از سوی این واحدها برطرف نشود.

وی با اشاره به کلید خوردن تشدید نظارت بر بومگردی های کشور از استان یزد، تصریح کرد: با توجه به ایمن سازی اقامت و گردشگری هوشمند در استان یزد و توزیع گردشگری روستایی و گردشگری در فضاهای باز در دوران پساکرونا، نیاز به اقامت در بومگردی ها نیز تشدید شده لذا این واحدها نیز تحت نظارت شدیدتری قرار می گیرند.

موسوی با تاکید بر این که با کوتاهی واحدهای اقامتی در ایمن سازی و رعایت پروتکل های تخصصی مربوطه به نحوی جدی برخورد می‎شود، گفت: سفر و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بومگردی ها ضامن نجات گردشگری پسا کرونا

تشدید نظارت بر بومگردی ها ضامن نجات گردشگری پسا کرونا