مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:052021-01-02اجتماعي

پویش «ابرقهرمان ایران من» و جشنواره داستان نویسی به یاد سردار دل ها


رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: پویش «ابرقهرمان ایران من» را داریم که ویژه دانش آموزان ابتدایی دوره دوم است و کتاب الکترونیکی که دانش آموزان در 3 فصل ده روزه این کتاب را مطالعه می کنند و در پایان هر ده روز باید چالش مشخص شده را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین رجب پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص اقدامات بسیج دانش آموزی اظهار کرد: پویش ابرقهرمان ایران من را داریم که ویژه دانش آموزان ابتدایی دوره دوم است و کتاب الکترونیکی که دانش آموزان در 3 فصل ده روزه این کتاب را مطالعه می کنند و در پایان هر ده روز باید چالش مشخص شده را انجام دهند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان افزود: ویژگی این کتاب همراه بودن با فیلم و انجام دادن چالش های هر فصل است که در پایان با انجام داوری برگزیدگان مشخص می شوند.

وی بیان داشت: جشنواره داستان نویسی ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم در مورد زندگی یا شهادت شهید سردار سلیمانی را داریم که تا 15 بهمن ماه برای ارسال داستان فرصت دارند و همچنین راهیان نور مجازی را برای اولین بار در کشور داریم که دانش آموزان به صورت برخط از فضای معنوی جبهه استفاده می کنند و این برنامه 2 روز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «ابرقهرمان ایران من» و جشنواره داستان نویسی به یاد سردار دل ها

پویش «ابرقهرمان ایران من» و جشنواره داستان نویسی به یاد سردار دل ها