مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:502021-01-02سياسي

شهادت سردارسلیمانی تیر خلاصی بر هیمنه آمریکا بود


شهادت حاج قاسم سلیمانی تیر خلاصی برهیمنه و ابرقدرت بودن آمریکا بود که ضعف و زبونی این نظام سلطه گر را برای تمام دنیا آشکار ساخت .

- حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: آمریکا به دنبال آن بود که با ایجاد داعش در منطقه به اهداف پوچ خود برسد اما با تلاش های سردار سلیمانی و حذف داعش از منطقه چهره به ظاهر ضد تروریستی آمریکا برای دنیا نمایان شد بنابراین آنها نیز کینه و عداوت خود را با ترور این سرباز فداکار اسلام نشان دادند.

وی افزود: اقدام جنایتکارانه و بزدلانه دشمن در ترور سردار سلیمانی نشانه ای از استیصال و ضعف آمریکا و اسراییل در برابر جبهه مقاومت اسلامی بود زیرا آنان نتوانسته بودند این جبهه را در منطقه سرکوب کنند که هیچ؛ بر عکس هر روز شاهد پیروزی های پی در پی این جریان در منطقه بودند.

امام جمعه نهاوند فراهم آمدن زمینه اخراج آمریکایی ها از منطقه را از ثمرات خون شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: آمریکایی ها با از میان برداشتن سردار قصد داشتند نقش حضور ایران را در منطقه از بین ببرند ولی حالا انتقام خون ایشان، اخراج آمریکایی ها از منطقه شده و این شکست سنگینی برای دشمنان انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردارسلیمانی تیر خلاصی بر هیمنه آمریکا بود

شهادت سردارسلیمانی تیر خلاصی بر هیمنه آمریکا بود