مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:302021-01-02ورزشي

واکنش گلاره ناظمی به توهین دو پیشکسوت سرخابی به فوتبال زنان


داور بین المللی فوتسال ایران پس از قرار گرفتن در جمع 10 داور برتر جهان در سال 2020 گفت: این موفقیت بهترین پاسخ به توهین دو پیشکسوت سرخابی ها است.

- جی پلاس ، سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله بهترین های فوتسال جهان را انتخاب می کند، انتخاب بهترین های فوتسال جهان در سال 2020 را آغاز کرده و در گام اول به سراغ انتخاب بهترین داوران فوتسال جهان رفته است که نام گلاره ناظمی داور زن ایرانی هم در آن دیده می شود.

ایسنا نوشت؛ گلاره ناظمی به قرار گرفتن نامش بین 10 داور برتر فوتسال جهان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه برای سومین بار جزو 10 داور منتخب جهان قرار گرفته ام و خیلی خوشحال هستم.

حضور در این لیست با وجو داوران بزرگی که در فوتسال کار می کنند، خیلی ارزشمند است.

او افزود: رسیدن به چنین جایگاهی که با وجود تیم های خوب فوتسال ایران، همکاران و دوستان عملی شده، خیلی ارزشمند است چون جایگاه خاصی را به زنان می دهد.

ناظمی با بیان اینکه "کار کردن زنان نسبت به مردان سخت تر است،" ادامه داد: این شرایط در همه جای دنیا وجود دارد اما برخی کشورها، مخصوصا کشورهای اروپایی با این موضوع کنار آمده اند.

من در رویدادهای بین المللی دوستانی را می بینم که این مشکل برایشان حل شده و به عنوان یک داور در جامعه مردان و زنان پذیرفته شده اند اما شرایط هنوز از این نظر برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گلاره ناظمی به توهین دو پیشکسوت سرخابی به فوتبال زنان

واکنش گلاره ناظمی به توهین دو پیشکسوت سرخابی به فوتبال زنان