مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:052021-01-02ورزشي

پایان مرحله مقدماتی لیگ تنیس روی میز تکلیف عالمیان را مشخص کرد


نیما عالمیان در پایان دیدارهای تیمش در مرحله مقدماتی لیگ تنیس روی میز کشور، به فرانسه بازگشت که در ترکیب تیم خود در لیگ این کشور قرار گیرد اما برادرش در ایران ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ مردان پنجشنبه گذشته با صدرنشینی تیم های فراسنج و شهرداری کرج در گروه های دوگانه این رقابت ها به پایان رسید.

نوشاد و نیما عالمیان که لژیونر تنیس روی میز ایران در فرانسه هستند برای همراهی تیم فراسنج، در این مرحله از رقابت ها به ایران آمده بودند و تیمشان را در هر سه دیدار مقدماتی همراهی کردند.

نیما عالمیان روز گذشته با توجه به اتمام کارش در ترکیب فراسنج و اینکه این تیم تا مرحله برگشت لیگ، دیدار دیگری ندارد، به فرانسه بازگشت تا بتواند تیم باشگاهی خود را در برگزاری دیدارهای معوقه همراهی کند.

وی در لیگ دسته اول فرانسه برای تیم لارومانه بازی می کند.

این تیم به دلیل شیوع و گستردگی کرونا که باعث لغو چندباره مسابقات باشگاهی در فرانسه شد، چند دیدار معوقه از مرحله رفت دارد که باید طی هفته های آینده برگزار کند.

این در حالی است که تیم نوشاد عالمیان در فرانسه فعلاً دیداری پیش رو ندارد و به همین دلیل این ملی پوش کشورمان با تأخیر به فرانسه برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله مقدماتی لیگ تنیس روی میز تکلیف عالمیان را مشخص کرد

پایان مرحله مقدماتی لیگ تنیس روی میز تکلیف عالمیان را مشخص کرد