مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:502021-01-02اقتصادي

هواپیماهای سبک از زرندیه راهی سراسر کشور می شوند


مجری و سرمایه گذار پروژه شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی پرندک زرندیه از پیشرفت 60 درصدی احداث این شهرک فرودگاهی خبر داد و گفت: با تمهیدات اتخاذ شده، - ایسنا/مرکزی مجری و سرمایه گذار پروژه شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی پرندک زرندیه از پیشرفت 60 درصدی احداث این شهرک فرودگاهی خبر داد و گفت: با تمهیدات اتخاذ شده، بزودی نخستین پرواز توسط هواپیماهای سبک از این فرودگاه صورت خواهد گرفت.

کاپیتان محمد مطلق در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به پیشرفت فیزیکی احداث شهرک فرودگاهی پرندک اشاره کرد و افزود: طرح احداث شهرک فرودگاهی پرندک با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح استانی و کشوری(نظامی و غیر نظامی) از سال 1396 آغاز و در دو فاز تعریف شده است.

وی بیان کرد: در فاز نخست، با پیشرفت 60 درصدی، در مجموع، بخشی از سطوح پروازی، احداث ساختمان اداری و عملیات پروازی، لابی فرودگاه، ساختمان ورودی اصلی فرودگاه، حوزه حراست و مرکز فرماندهی(EOC) کنترل بحران ها Emergency Operation Center راه اندازی شده است.

این فرودگاه در فاز دوم نیز با ارتقای کاربری ها به یک فرودگاه سبک با هواپیماهای زیر 19 نفر و حمل بار تبدیل خواهد شد.

کاپیتان مطلق در ادامه گفت: بنا به تصمیمات اخیر سازمان هواپیمایی کشوری در جلسه کمیته هوانوردی عمومی مبنی بر بررسی شرایط تسهیل ورود وسایل پرنده هوانوردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیماهای سبک از زرندیه راهی سراسر کشور می شوند

هواپیماهای سبک از زرندیه راهی سراسر کشور می شوند