مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:002021-01-02سياسي

ضرورت الگوبرداری در جبهه فناوری از سردار سلیمانی/ مدیران علمی مرد میدان باشند


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو به الگوبرداری از سردار سلیمانی در جبهه فناوری تاکید کرد و گفت: به این واسطه می توانیم شاهد پیشرفتهای چشمگیری در این عرصه باشیم.

- دکتر سعید سرکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر کسی در عرصه و جبهه خودش باید بجنگد؛ سردار سلیمانی در جبهه ای که خودش فعالیت می کرد به عنوان یک فرد شاخص در عرصه جهانی و یک شخصیت ویژه واقعا جنگید.

وی با بیان اینکه همه سردار سلیمانی را می شناختند، بیان کرد: تمام افراد حتی دشمنان برای شخصیت، توانمندی و مغز استراتژیک وی، احترام ویژه ای قائل بودند، گفت: سردار سلیمانی کارهایی انجام می داد که تصورش هم سخت بود و این به ذهن استراتژیک، تیزهوشی و مردمی بودن سردار سلیمانی بر می گشت.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی خودش همگام با سربازان در جبهه زندگی و مبارزه می کرد که این رویه بایستی در جبهه علم و فناوری الگوسازی شود.

وی خاطر نشان کرد: متولیان عرصه فناوری و دانش بنیان، مدیران و .

که جریان دانش بنیان و توسعه فناوری کشور مدیریت و رهبری می کنند باید با فناوران همانند سردار سلیمانی رفتار کنند و با آنها رفیق باشند.

سرکار با تاکید بر اینکه نمی توان شاهد موفقیت در یک عرصه بود در حالیکه از راه دور مدیریت می شود، اظهار کرد: باید مدیران در میدان مشکلات جبهه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت الگوبرداری در جبهه فناوری از سردار سلیمانی/ مدیران علمی مرد میدان باشند

ضرورت الگوبرداری در جبهه فناوری از سردار سلیمانی/ مدیران علمی مرد میدان باشند