مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:352021-01-02اقتصادي

تبریز مرکز صادرات به حوزه قفقاز است


وزیر صنعت، معدن و تجارت، نقش آذربایجان شرقی با بیان اینکه آذربایجان شرقی نقش بسیار مهمی در توسعه صادرات دارد، گفت: تبریز مرکز صادرات به حوزه قفقاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رزم حسینی شامگاه جمعه در دیدار با فعالان تجاری، صنعتی و اقتصادی آذربایجان شرقی در تبریز نقش آذربایجان شرقی را در توسعه صادرات غیرنفتی بسیار مهم خواند و با اشاره به همسایگی این استان با چند کشور، گفت: در وزارت صمت مقرر شده است که این استان و شهر صنعتی و تجاری تبریز به عنوان مرکز صادرات به جمهوری های آذربایجان و ارمنستان تعیین شود تا صادرات ایران به این دو کشور و قفقاز سهل تر و سریع تر به انجام برسد.

وزیر صمت گفت: برخی از تصمیمات کارگروه تسهیل موانع تولید در سطح ملی قابل استفاده است و در این رابطه نیز نشستی طی هفته آینده در تهران برگزار می شود که استاندار آذربایجان شرقی و رییس اتاق بازرگانی تبریز هم در آن حضور خواهند داشت.

رزم حسینی اضافه کرد: در این زمینه طی چند روز آینده مقررات جدید مربوط به معادن غیرفعال کشور ابلاغ می شود که بر اساس آن معادنی که با وجود صدور مجوزهای لازم هنوز به بهره برداری نرسیده و استخراجی از آنها صورت نمی گیرد، باید مجدداً به مزایده گذاشته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز مرکز صادرات به حوزه قفقاز است

تبریز مرکز صادرات به حوزه قفقاز است