مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:152021-01-02پزشكي

ایجاد زیرساخت های مناسب درمان ناباروری در استان اردبیل


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ارتقا امکانات و سطح خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد، رضایت مراجعه کنندگان را به دنبال داشته است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ارتقا امکانات و سطح خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد، رضایت مراجعه کنندگان را به دنبال داشته است.

مهران اوچی اردبیلی در دیدار با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه این دانشگاه با جهاددانشگاهی به ویژه در واگذاری برنامه حمایت مالی زوج نابارور و توسعه خدمات ناباروری، اظهار کرد: این نهاد در حوزه سلامت باروری زیرساخت های مناسبی جهت ارائه خدمات درمانی به زوجین نابارور ایجاد کرده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به نیازسنجی دقیق با ایجاد مرکز درمان ناباروری قفقاز بخشی از دانش فنی پژوهشگاه رویان که یک قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین المللی و پیشگام در توسعه علم، فناوری و نوآوری در علوم زیستی است را در استان اردبیل بومی سازی کرد که توانسته است به ارتقای علمی و درمانی استان کمک شایانی کند.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه با تلاش و فعالیت این مرکز و طبق اعلام خانواده ها درمان بیش از یک هزار و 600 زوج در ده سال گذشته موفقیت آمیز بوده است، تصریح کرد: این مرکز به همت جهاددانشگاهی و با حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های مناسب درمان ناباروری در استان اردبیل

ایجاد زیرساخت های مناسب درمان ناباروری در استان اردبیل