مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:102021-01-02اجتماعي

کرونا و تشدید اضافه وزن و چاقی دانش آموزان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از افزایش اضافه وزن و چاقی دانش آموزان استان پس از شیوع کرونا خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از افزایش اضافه وزن و چاقی دانش آموزان استان پس از شیوع کرونا خبر داد.

ماشالله پروین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آمارهای جدید نشان از افزایش 10 درصدی اضافه وزن و چاقی دانش آموزان کشور پس از شیوع کرونا به دلیل کم تحرکی و یکجانشینی دانش آموزان دارد که البته دانش آموزان استان از این حیث وضعیت بهتری در مقایسه با سایر دانش آموزان دارند.

پروین با بیان اینکه تا قبل از شیوع کرونا میزان اضافه وزن و چاقی بین دانش آموزان حدود 21 درصد بود، گفت: بر اساس ارزیابی های جدید صورت گرفته هم اکنون نزدیک 31 درصد دانش اموزان اضافه وزن و چاقی دارند، هرچند دانش آموزان استان کرمانشاه در مقایسه با دانش آموزان سراسر کشور وضعیت بهتری دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس با اشاره به اجرای طرح کوچ در راستای کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، گفت: در طرح کوچ ابتدا قد و وزن تمامی دانش آموزان استان در سامانه سناد ثبت شده و پس از آن دانش آموزان دارای اضافه وزن و یا چاقی شناسایی خواهند شد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و تشدید اضافه وزن و چاقی دانش آموزان

کرونا و تشدید اضافه وزن و چاقی دانش آموزان