مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 04:452021-01-02سياسي

شهید سلیمانی؛ الگوی تمام مسئولان/ حاج قاسم جدای از مردم نبود


نماینده مردم صحنه،هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم جدای از مردم نبود با مردم بود که جا دارد مسئولین نیز با الگو قراردادن خط فکری این شهید آسمانی و ادامه دادن راه او، - علی رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم مردی بود که تمام عمرش، اسمش، کلامش و حتی شهادتش برای نظام عزت ، برکت و سربلندی به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: حاج قاسم تمام عمر بابرکت خود را در راه دفاع از ایران اسلامی سپری کرد و شهادت این سرباز ولایت موجی از اتحاد و همدلی را در بین ایرانیان ایجاد کرد.

نماینده مردم صحنه،هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از دلایل اصلی دلدادگی مردم قدرشناس به سردار دل ها، خضوع، خشوع و ارتباط قلبی این بزرگوار با آحاد مردم بخصوص اقشار کم برخوردار و ضعیف جامعه بود؛ حاج قاسم جدای از مردم نبود با مردم بود و همین مساله سبب ایجاد نور محبت او در قلب این عزیزان شده، این مهم باید الگوی تمام مسئولین قرار بگیرد و در راه همدلی واقعی و عملی با مردم گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد : شکوه و حضور مردم در صحنه های تشییع پیکر سردار دل ها و حمله موشکی حماسه ساز نیروهای نظامی ولایت مدار کشورمان به پایگاه عین الاسد آمریکا، قدرت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی؛ الگوی تمام مسئولان/ حاج قاسم جدای از مردم نبود

شهید سلیمانی؛ الگوی تمام مسئولان/ حاج قاسم جدای از مردم نبود