مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 21:352021-01-01بين الملل

جهاد اسلامی: تشکیلات خودگردان عامل عادی سازی روابط با اسراییل است


یکی از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین از مواضع متناقض تشکیلات خودگردان فلسطین انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین را عامل اصلی عادی سازی روابط بین رژیم های عربی با رژیم اسراییل دانست.

محمد الهندی ، جمعه شب گفت که این تشکیلات خودگردان فلسطین است که در عادی سازی روابط را با توافق اسلو برای این رژیم ها گشوده است.

او اظهار داشت: هنگامی که تشکیلات خودگردان هماهنگی امنیتی را از سرگرفت، حتی کلمه ای درباره عادی سازی بین مغرب و اسراییل نگفت .

طی ماه های اخیر، تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس در اعتراض به طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن و طرح اشغالی الحاق کرانه باختری به قلمرو رژیم صهیونیستی، همکاری های امنیتی با تل آویو را تعلیق کرد و به تماس ها با دولت ترامپ پایان داد و حتی با سایر گروه های مقاومت از جمله جهاد اسلامی و حماس بر ضرورت وحدت و مقابله جدی مسلحانه با دشمن تأکید کرد ولی با شکست ترامپ در انتخابات و پیروزی بایدن، همه این تصمیمات لغو شد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی گفت که بعید نیست که این عادی سازی بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در سطوح مختلفی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: تشکیلات خودگردان عامل عادی سازی روابط با اسراییل است

جهاد اسلامی: تشکیلات خودگردان عامل عادی سازی روابط با اسراییل است