مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 19:052021-01-01ورزشي

احمدزاده: در فاز دفاعی موفق عمل کردیم/ فردا برای 3 امتیاز به میدان می رویم


تیم فولاد نوین از تیم های مطرح لیگ دسته 2 کشور است، اما فردا برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به مصاف این تیم می رویم.

- امیرعلی احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در هفته اول و دوم لیگ دسته یک ایران در بوشهر به مصاف تیم ایرانجوان این شهر رفته و در تبریز هم میزبان تیم حفاری خوزستان بودیم که هر دو با زی با تساوی بدون گل به اتمام رسیده و باید بگویم از هر دو از تیم های ریشه دار و با سابقه فوتبال کشور بوده و چند سال هست که در سطح بالا کار می کنند.

وی گفت: تیم کار دو بازی قبلی خود در فاز دفاعی و حمله خوب کار کرده و در فاز دفاعی در دو بازی گلی دریافت نکردیم و در حمله هم موقعیت های خوبی را به دست آوردیم که می توانستیم با گل کردن این فرصت ها در این بازی های به برتری دست یافته و با 6 امتیاز زمین مسابقه را ترک نمایم.

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: روی هم رفته از عملکرد تیم در این دو بازی رضایت دارم و انشاالله در بازی فردا برابر فولاد نوین اهواز که از تیم های خوب کشور است، نمایش خوبی را داشته و به 3 امتیاز بازی دست یابیم.

وی تصریح کرد: نباید از خط دفاعی تیم غافل شویم، اما توجه ویژه ای هم به خط حمله داشته و تمرینات خوبی را در طول هفته انجام و مصمم به پیروزی در برابر حریف خوزستانی هستیم تا بتوانیم نخستین برد تیم را جشن بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدزاده: در فاز دفاعی موفق عمل کردیم/ فردا برای 3 امتیاز به میدان می رویم

احمدزاده: در فاز دفاعی موفق عمل کردیم/ فردا برای 3 امتیاز به میدان می رویم