مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 17:152021-01-01سياسي

پیگیری میدانی رییس مجلس درباره پرداخت یارانه 120 هزار تومانی


رییس مجلس شورای اسلامی در راستای نظارت میدانی و پیگیری واریز یارانه 120 هزار تومانی مصوب مجلس شب گذشته در منطقه 12 شهرداری تهران با برخی اهالی محله امامزاده یحیی گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در راستای نظارت میدانی و پیگیری واریز یارانه 120 هزار تومانی مصوب مجلس شب گذشته در منطقه 12 شهرداری تهران با برخی اهالی محله امامزاده یحیی گفتگو کرد.

در این نظارت میدانی با حضور در منازل برخی اهالی این محله که از اقشار بدون درامد و آسیب پذیر هستند، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.

از جمله موضوعاتی که رییس مجلس در این برنامه پیگیری کرد، واریز یارانه 120 هزار تومانی مصوب مجلس بود که در بهره مندی از این کمک ها پاسخ این خانواده ها منفی بود.

در این بازدید میدانی خانواده هایی که در این محله زندگی می کنند و برخی از آن ها حتی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند، به قالیباف اعلام کردند که فقط یارانه 45 هزار و 500 تومانی را دریافت می کنند و نه تنها یارانه 120 هزار تومانی اخیر که مصوبه مجلس است بلکه حتی یارانه معیشتی را که سال گذشته و پس از افزایش قیمت بنزین بنا بود به خانواده های ایرانی پرداخت شود دریافت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری میدانی رییس مجلس درباره پرداخت یارانه 120 هزار تومانی

پیگیری میدانی رییس مجلس درباره پرداخت یارانه 120 هزار تومانی