مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 11:102021-01-01سياسي

ولایت مداری و بصیرت افزایی مولفه های مکتب شهید سلیمانی است


امام جمعه موقت یزد با بیان این که برخی ها همیشه به دنبال تحریف کردن مسائل مختلف هستند، تأکید کرد: شهید سلیمانی قهرمان عالم اسلام، انسانی ولایت مدار و انقلابی است که در وصیت نامه اش خود را سرباز ولایت فقیه معرف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر محمدی در خطبه های این هفته 12 دیماه نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به فرا رسیدن سالروز اولین سالگرد شهید سلیمانی از قول نه فقط قهرمان ایران که قهرمان عالم اسلام و جامعه جهانی مومنان است.

وی برخورداری از تقوای الهی را مهمترین ویژگی شهید سلیمانی دانست و افزود: کارهای بزرگ و نشدنی حاج قاسم سلیمانی با توکل به خدا شدنی شد.

امام جمعه موقت یزد با بیان این که شهید سلیمانی یک مکتب برگرفته از آموزه های الهی بود، گفت: سردار سلیمانی در وهله اول عبد خدا بود و در سخت ترین شرایط مراقب حلال و حرام و حق الناس بود.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به مردود شدن یک سری از رجال در طول بیش از 40 سال انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انسان با تقوا در فتنه ها مردود نمی شود.

وی مهربانی، ایستادگی در برابر دشمنان، عاشقی، بصیرت افزایی، ولایت مداری، اخلاص و تقوا را مولفه های مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: مکتب شهید سلیمانی با تقوا و اخلاص شروع و با شهادت به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری و بصیرت افزایی مولفه های مکتب شهید سلیمانی است

ولایت مداری و بصیرت افزایی مولفه های مکتب شهید سلیمانی است