مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 10:302021-01-01فناوري

آسیب شناسی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی


کارشناسان فضای مجازی آموزش و تاثیرگذاری را کلید گشایش اکثر مشکلات جامعه دانسته و عنوان کردند فیلترینگ پاسخگو نیست و حاکمیت باید شرایط را برای حضور کنشگران و افراد دغدغه مند با سیاستگذاری، - کارشناسان فضای مجازی آموزش و تاثیرگذاری را کلید گشایش اکثر مشکلات جامعه دانسته و عنوان کردند فیلترینگ پاسخگو نیست و حاکمیت باید شرایط را برای حضور کنشگران و افراد دغدغه مند با سیاستگذاری، تسهیل گری، حمایت و نظارت فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشست نقد و اندیشه با موضوع آسیب شناسی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی با حضور سیدمحمدحسین حسینی پژوهشگر دینی و روانشناس و محمدرضا پویافر جامعه شناس فرهنگی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

حسینی با بیان اینکه سازوکار اینستاگرام ما را به دنبال به دست آوردن تایید دیگران سوق می دهد، گفت: به عبارتی دیگر من تمام تلاش خود را می کنم لایک بگیرم و اگر لایک نگیرم آدم ارزشمندی نیستم و عزت نفس من تحت شعاع قرار می گیرد.

باید به افراد آموزش بدهیم تا اگر تایید و نظر مثبت دیگران را به دست نیاورند، عزت نفس خود را از دست ندهند، این باور غیر منطقی نباید مانع حرکت بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی

آسیب شناسی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی