مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 09:552021-01-01سياسي

مفتی سوریه: شهید سلیمانی، یک شهید جهانی است


مفتی سوریه در جریان سخنرانی در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس گفت که ایران فرزندان خود را اعزام می کند تا برای دفاع از قبله نخست ما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخستین سالگرد شهادت شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس نائب رییس سازمان الحشد الشعبی و همراهان ایشان صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

احمد بدر الدین حسون مفتی سوریه در جریان سخنرانی در این مراسم گفت که ایران فرزندان خود را اعزام می کند تا برای دفاع از قبله نخست ما، با عربها هم خون شوند .

شبکه خبری المیادین به نقل از حسون گزارش داد: از جانب سوریه که به عنوان، پیامی، در کنار قدس ماند و با ایران دارای یک هدف است، تأکید می کنم که پیروزی با خون شهدا به دست خواهد آمد .

وی تأکید کرد، شهید سلیمانی در سوریه و عراق بود تا این پیام را ارسال کند که ما همه امت واحده هستیم و مرزها مانع از آن نخواهد شد که با هم پیروز نشویم .

مفتی سوریه ادامه داد، پیام حاج قاسم این بود که مذاهب و فرقه ها مانع از آن نخواهد شد که بهترین امت در میان جهانیان باشیم.

حسون تصریح کرد، حاج قاسم با شهادت خود به کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، این پیام را داد که اگر مانند ایران، از فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی سوریه: شهید سلیمانی، یک شهید جهانی است

مفتی سوریه: شهید سلیمانی، یک شهید جهانی است