مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 09:252021-01-01اقتصادي

توزیع روزانه 60 تن روغن خوراکی در شهرستان بندرعباس


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس گفت: روزانه بیش از 60 تن روغن خوراکی در شهرستان بندرعباس تامین و توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین باباخانی صبح جمعه در حاشیه بازدید از محل های توزیع عمده در مجتمع بنکداران و سوپر مارکت ها با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته جهت تامین روغن مورد نیاز شهرستان گفت: بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان روزانه مقدار 40 تن روغن خوراکی از کارخانجات تولید روغن در استان به شهرستان بندرعباس تخصیص داده می شود که با برنامه ریزی های صورت گرفته و با استفاده از تمامی ظرفیت های واحدهای صنفی خرده فروشی توزیع می شود.

وی اظهارداشت: به منظور نظارت بر شبکه توزیع روغن روزانه تعداد پنج گشت مشترک و تعدادی بازرس به صورت محسوس و نامحسوس بر نحوه توزیع روغن در سطح شهرستان نظارت می کند و در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه به شدت برخورد می شود.

باباخانی افزود: به منظور اشباع بازار و کاهش جو روانی با هماهنگی صورت گرفته با دستگاههای ذیربط از ظرفیت تعاونی لنجداران، بازارچه ملوانی و تامین از سایر کارخانجات استانها جهت تامین بخشی نیاز شهرستان استفاده خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس با اشاره به شایعات موجود در خصوص نبود روغن در بازار گفت: مصرف روزانه روغن در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 60 تن روغن خوراکی در شهرستان بندرعباس

توزیع روزانه 60 تن روغن خوراکی در شهرستان بندرعباس