مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 07:452021-01-01فرهنگي

معرفی هیات انتخاب یکی از بخش های جشنواره تئاتر فجر


میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

- میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر، اعضای هیات انتخاب آثار بخش رادیوتئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

بنابر این اعلام، میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب رادیوتئاترهای رسیده به دبیرخانه این رویداد را برعهده دارند.

میرطاهر مظلومی میرطاهر مظلومی متولد 1350 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه، گوینده و از بازیگران نمایش های رادیویی است.

بازی در فیلم های سینمایی دلشکسته ، وقتی همه خوابیم ، زمهریر ، رستاخیز ، به نام پدر ، ایران برگز ، اخراجی ها2 و سریال های خانه بی پرنده ، تا ثریا ، روزگار قریب ، سی امین روز و آثار نمایشی، رادیویی و دوبله بخشی از کارنامه حرفه ای این هنرمند است.

کاظم نظری کاظم نظری متولد 1350 در تهران و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر و فیلم و دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و مدرس و رییس دانشکده رادیو و تلویزیون دانشگاه صداوسیما و عضو شورای نمایش رادیو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات انتخاب یکی از بخش های جشنواره تئاتر فجر

معرفی هیات انتخاب یکی از بخش های جشنواره تئاتر فجر