مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 07:352021-01-01حوادث

تلاش نتجیه بخش امدادگران برای یافتن کودک 7 ساله در بهبهان


تلاش نجاتگران هلال احمر برای یافتن کودک 7 ساله مفقود شده در منطقه پلاژ تفریحی مارون بهبهان نتیجه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، حسین مرشد بهبهانی رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان از عملیات جستجو و نجات برای یافتن  دختر بچه ی هفت ساله مفقود شده در منطقه تفریحی پلاژ مارون خبر داد و اظهار کرد: حوالی شب گذشته گزارش مفقود شدن دختر بچه ای هفت ساله و ناشنوا که با خانواده خود برای تفریح به محوطه پلاژ مارون رفته بود، به کشیک جمعیت هلال احمر بهبهان اعلام شد.

وی ادامه داد: نجاتگران امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان در قالب دو تیم امدادی به محل اعزام و پس از ارزیابی منطقه و دریافت اطلاعات مورد نیاز به همراه پرسنل حراست پلاژ مارون، سریعا عملیات جستجو را آغاز کردند.

رییس جمعیت هلال احمر بهبهان با بیان اینکه خوشبختانه تاریکی هوا و شرایط خاص فرد گمشده نتوانست سد راه تیم های جستجو و نجات شوند، تصریح کرد: در نهای این کودک در مدت زمان کمی پیدا و به آغوش پر مهر خانواده بازگردانده شد.

مرشد بهبهانی در پایان از خانواده هایی که افراد دارای معلولیت داشته و برای تفریح به طبیعت می روند درخواست کرد در اماکن تفریحی بویژه نقاط کوهستانی، بیشتر به مراقبت و حفاظت از این افراد بپردازند و در هنگام بروز حوادث زمان را از دست ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش نتجیه بخش امدادگران برای یافتن کودک 7 ساله در بهبهان

تلاش نتجیه بخش امدادگران برای یافتن کودک 7 ساله در بهبهان