مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 06:252021-01-01اقتصادي

جاسک را به قطب صادرات غیرنفتی جنوب شرق کشور تبدیل می کنیم


با پیگیری ها و حمایت های استاندار هرمزگان، صادرات در شهرستان جاسک به صورت شبانه روزی انجام می شود.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان جاسک اظهار کرد: با پیگیری ها و حمایت های استاندار هرمزگان، صادرات در شهرستان جاسک به صورت شبانه روزی انجام می شود.

محمد رادمهر شب گذشته(11 دی ماه) در جلسه صادرات غیر نفتی شهرستان جاسک، افزود: با اجرای برنامه های حمایتی و فراهم کردن زیرساخت ها در ظرف چند سال اخیر جاسک تحولات گسترده ای در زمینه افزایش صادرات غیرنفتی داشته است.

وی با بیان اینکه سیاست ها و راهبردهای توسعه ای دولت با رویکرد توسعه صادرات غیرنفتی همراه است، اظهار کرد: صادرات گسترده ای از منطقه از طریق جاسک صورت می گیرد که نشانگر تحقق رسالت های ارزآوری غیرنفتی و تبدیل شدن این منطقه به قطب صادرات است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بندرجاسک با توجه به نزدیکی به کشور عمان، قطب صادرات غیرنفتی جنوب شرق کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: صادرات می تواند موجبات ارزآوری کشور را فراهم آورد و جاسک دارای ظرفیت بالایی برای صنعت تولید، ترانزیت و صادرات دارد.

رادمهر با بیان اینکه ظرفیت های توسعه صادرات غیرنفتی در جاسک در راستای توسعه اقتصادی کشور است، تصریح کرد: باید بیش از پیش پتانسیل های شهرستان را به سمت تولید صادرکننده و حمایت از کسانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسک را به قطب صادرات غیرنفتی جنوب شرق کشور تبدیل می کنیم

جاسک را به قطب صادرات غیرنفتی جنوب شرق کشور تبدیل می کنیم