مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 05:202021-01-01بين الملل

آغاز سال نو میلادی 2021 با محدودیت های کرونایی


سال نو میلادی 2021 در حالی آغاز شده که شیوع ویروس کرونا همچنان مانع برگزاری جشن میلیاردها نفر در استقبال از سال جدید در سراسر جهان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پس از یک سال دشوار که حداقل 1.

7 میلیون نفر در اثر شیوع بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده اند، شیوع جدید ویروس کرونا موجب محدودیت های مجدد شده به طوری که مردم مجبورند برنامه های آیین آغاز سال نو میلادی را از خانه ها دنبال کنند.

شهروندان از سیدنی تا رم نمایش آتش بازی و اجراهای زنده را اگر تا کنون به طور کلی لغو نشده باشند به صورت آنلاین از تلویزیون مشاهده خواهند کرد.

طبق روال هر سال، آغاز سال میلادی از کشورهای اقیانوسیه آغاز می شود و اگرچه جزایر اقیانوس آرام تا حدودی از شیوع ویروس مرگبار کرونا در امان بودند، اما محدودیت های مرزی، مقررات منع آمد و شد و اعمال قرنطینه ها موجب خواهد شد که شب سال نو 2021 نسبت به سال های گذشته متفاوت تر برگزار شود.

در اروپا نیز به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا، رومی ها در کنار یک رویداد دو ساعته با اجرای هنرمندان و نماهای روشن از مکان های نمادین، ​​آتش بازی های بزرگ در سیرک ماکسیموس و استادیوم شهر باستانی آغاز سال نو را به صورت زنده از تلویزیون مشاهده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال نو میلادی 2021 با محدودیت های کرونایی

آغاز سال نو میلادی 2021 با محدودیت های کرونایی