مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 05:152021-01-01سياسي

دانشگاه علامه میزبان اولین همایش ملی یادگیری سیار


اولین همایش ملی یادگیری سیار با هدف بررسی چالش ها و تهدیدهای آموزش مجازی و تکنولوژی های آموزشی بهمن ماه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

- دانشگاه علامه میزبان "اولین همایش ملی یادگیری سیار" اولین همایش ملی یادگیری سیار با هدف بررسی چالش ها و تهدیدهای آموزش مجازی و تکنولوژی های آموزشی بهمن ماه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد رضا نیلی احمدآبادی، دبیر علمی همایش یادگیری سیار به جزییات برگزاری اولین همایش ملی یادگیری سیار در دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد و گفت: موبایل جزیی از زندگی لاینفک شهروندان شده و امروزه این وسیله، ضمن خدمت رسانی در ابعاد مختلف زندگی، به عنوان ابزار آموزشی در خدمت محصلان و معلمان هم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سامانه های یادگیری الکترونیکی در بستر موبایل، کاربر را به صورت بی سیم به شبکه مرتبط کرده و فرد از آن طریق در آموزش مجازی شرکت می کند.

کاربر در حالت و موقعیت های گوناگون مانند پیاده روی، رانندگی یا حضور در محل کار به راحتی از طریق موبایل دیتا به اینترنت وصل و از برنامه های مختلف آموزشی بهره مند می شود.

کاربرد آن به حدی است که یادگیرنده در صورت قطعی شبکه، از طریق موبایل دیتا قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علامه میزبان اولین همایش ملی یادگیری سیار

دانشگاه علامه میزبان اولین همایش ملی یادگیری سیار